Faceți căutări pe acest blog

Teci picante pentru iarna

Ingrediente:

  • teci verzi de fasole (pastai)
  • ardei iuti
  • un morcov
  • sare
  • zahar
  • otet
  • piper boabe
  • mustar boabe
  • foi de dafin


Mod preparare:

  Curatam tecile si le aranjam in borcan (borcan de 750 ml ), in mijloc punem un ardei iute (eu am crestat ardeiul), 4-5 rondele de morcov, o lingutita de sare mare si una de zahar.
  Punem pe foc o oala cu 1 litru de otet si 2 litri de apa. Cand compozitia incepe sa fiarba adaugam boabe de piper, de mustar si foi de dafin.
  Compozitia ferbinte o varsam in borcane. Sub borcan punem o lama de cutit pentru a nu se sparge.
  Am infiletat bine capacele si am lasat borcanele sa se raceasca (le-am acoperit cu un prosop gros).
  Pentru a fi sigura ca rezista bine pe tot parcursul ierni, am sterilizat borcanele pentru o ora la foc mediu.


  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu